Jakie ćwiczenia i sporty uprawiać, aby szybko schudnąć?

Zawsze na początku odchudzania zastanawiamy się, w jaki sposób wspomóc naszą dietę, by skuteczniej i szybciej chudnąć. Przychodzą nam do głowy różne ćwiczenia, sporty, jednak nie wiemy na które się zdecydować. Warto na początek się zastanowić, co chcemy w swoim ciele poprawić, czy jest to tylko jedna część naszego ciała, np. zbyt obfite uda, czy może wałeczki na brzuszki.

Jeśli jest to jedna szczególna część ciała to warto wspomóc ją ćwiczeniami na tę partię ciała. Jeśli jednak chcemy wyszczuplić całą sylwetkę to warto znaleźć dla siebie ogólnorozwojowe ćwiczenia. W Internecie znajduje się wiele poradników z ćwiczeniami pomagającymi schudnąć.

Jakie ćwiczenia stosować?

Ćwiczenia odchudzające

Dla osób, które chcą rzeźbić poszczególne partie ciała polecamy dostępne online „ćwiczenia 8 minutowe„, są to profesjonalne skonstruowane zestawy ćwiczeń mające nam pomóc schudnąć w poszczególnych partiach ciała. Można je znaleźć w Google bądź YouTube.

Znajdziemy ćwiczenia na brzuch, uda, nogi i ramiona. 8 minut dziennie to tak naprawdę niewiele, a codzienne ćwiczenia przynoszą zaskakujące efekty! Wiele osób stosuje te ćwiczenia i jest z nich bardzo zadowolony. Dla osób z większą tuszą nie polecamy przetrenowywania się na samym początku.

Nie ćwicząc przez długi czas staramy się od razu w jeden dzień zrzucić wszystko, gdyż boimy się, że już jutro nie starczy nam na to zapału. Warto na początek wykonywać bardzo łatwe ćwiczenia, które będą miały za zadanie przywrócić nam całkowitą sprawność fizyczną.

Inne sporty i zajęcia fizyczne

Aby urozmaicić ćwiczenia warto np. chodzić na siatkówkę, piłkę ręczną czy inne sporty drużynowe, dzięki którym nie tylko się poruszamy, ale także zdobędziemy nowe kontakty towarzyskie. Dla osób o niższej mobilizacji i zapale proponujemy zapisanie się na zajęcia do klubu fitness.

Zajęcia taneczne

Spośród różnorakich zajęć, które proponują takie kluby każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Odbywają się tam zajęcia mające wzmocnić poszczególne partie ciała: brzuch, uda, nogi, pośladki, ramiona, biust. Jednocześnie aerobic i rozgrzewki typowo taneczne poruszają cały nasz organizm.

Kluby takie mają także zajęcia przyspieszające spalanie tłuszczu i likwidowanie cellulitu. Takie zajęcia bardziej nas mobilizują do systematycznych ćwiczeń. Kiedy już zapiszemy się na zajęcia i zapłacimy za karnet to mamy dodatkową mobilizację, żeby chodzić regularnie na zajęcia.

Aqua Aerobic – co to jest?

Ostatnio bardzo popularny stał się aqua aerobic, jest on stosunkowo droższy od zwykłego aerobicu. Jednak aqua aerobic szybciej przynosi efekty, opór wody sprawia, że nasze mięśnie wykonują większą pracę.

Do swoich sportowych zajęć warto dodać także sporty sezonowe. W zimie wybierajmy się na łyżwy, narty czy deskę. W lecie spędzajmy dużo czasu na dworze.

Aqua Aerobik jako ćwiczenia odchudzające

Jeśli nie lubimy joggingu to możemy organizować szybkie marsze albo górskie wędrówki. Na swoim podwórku można pograć w kometkę, pograć w piłkę. Zawsze jest nam łatwiej zmobilizować się do wspólnego wysiłku.

Jeśli chcemy, aby ćwiczenia przynosiły efekty to uprawiajmy je systematycznie. I pamiętajmy, że najszybciej spalamy kalorie o poranku, a przy odchudzaniu to cenna informacja dla nas.

Jeśli dołożymy do tego odpowiednie odżywianie oraz naturalne preparaty jak np. suplement FatFix, błonnik Fibre Select czy jakieś inne termogeniki wspomagające spalanie tłuszczu to mamy wręcz gwarantowany sukces w odchudzaniu i utrzymaniu zgrabnej sylwetki.

Oczywiście w tym wszystkim jest tylko jeden haczyk – trzeba być regularnym, co wiąże się z dużym samozaparciem, natomiast co nie robi się dla własnego zdrowia i wyglądu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *